هتل های 3 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: